Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

§ 1 Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego HBNBednarczyk prowadzonego przez Bednarczyk Sp. Z O.O. z siedzibą w Święciechowie 64-115, przy ulicy Wolności 25.
Sklep prowadzi sprzedaż drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej https://hbnbednarczyk.pl/.
Właścicielem sklepu jest Bednarczyk Sp. Z O.O. , NIP: 6970013874, REGON: 410512990.
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i jest udostępniany Klientom przed zawarciem umowy sprzedaży.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

§ 2 Warunki zawierania umów sprzedaży

Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie na terytorium Polski.
Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza złożenie oferty kupna produktów zgodnie z cenami i warunkami określonymi na stronie internetowej Sklepu.
Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok.
W celu dokonania zakupów Klient może zarejestrować się w Sklepie zakładając konto i podać swoje dane osobowe, w tym adres zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu lub podać dane jednorazowo bez zakładania konta.
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku towaru lub w innych uzasadnionych przypadkach, o czym powiadomi Klienta drogą elektroniczną.

§ 3 Płatności

W Sklepie można dokonywać płatności za zamówione produkty za pośrednictwem:
a) systemu płatności online,
b) przelewu tradycyjnego na konto Sklepu,
c) płatności gotówką przy odbiorze towaru.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany sposobów płatności.

§ 4 Wysyłka towarów

Koszt dostawy towarów ponosi Klient, chyba że strony umowy postanowią inaczej.
Sklep zobowiązuje się do wysyłki towarów w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
W przypadku nieotrzymania przesyłki w terminie do 14 dni od daty wysłania, Klient powinien poinformować Sklep o tym fakcie, w celu podjęcia działań zmierzających do wyjaśnienia sytuacji.

§ 5 Reklamacje i zwroty

1.1. Klient ma prawo złożyć reklamację lub odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
1.2. W przypadku wystąpienia wady towaru, Klient ma prawo skorzystać z rękojmi lub gwarancji. Rękojmia obejmuje wady fizyczne i prawne towaru, natomiast gwarancja dotyczy wad jakościowych i ilościowych.
1.3. W przypadku reklamacji, Klient powinien skontaktować się ze sklepem poprzez podany adres e-mail w celu uzyskania informacji dotyczących procedury reklamacyjnej.
1.4. W przypadku skorzystania z rękojmi lub gwarancji, Klient powinien skontaktować się ze sklepem poprzez podany adres e-mail w celu uzyskania informacji dotyczących procedury zwrotu towaru i naprawy lub wymiany na nowy.
1.5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji i przekazania Klientowi informacji o sposobie jej rozpatrzenia w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
1.6. Sklep dokłada wszelkich starań, aby reklamacje i zwroty towarów były rozpatrywane w sposób rzetelny i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.

§ 7 Odpowiedzialność Sklepu

Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży towarów na zasadach określonych w przepisach prawa.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania towarów lub wynikłe z przyczyn leżących po stronie Klienta.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Sklepu wynikłe z awarii sprzętu lub oprogramowania, problemów technicznych lub innych przyczyn niezależnych od Sklepu.

§ 8 Postanowienia końcowe

Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w dowolnym czasie, o ile nie narusza to praw Klientów wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Wszelkie spory związane z realizacją umowy sprzedaży towarów przez Sklep będą rozpatrywane przez właściwe sądy powszechne.
Regulamin jest dostępny dla Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu.
Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.